הזמנה לחשיפה - העסק שלכם מקבל במה באתר שלי

הזמנה לחשיפה

למה כדאי ומשתלם לכם לחשוף את המיזם שלכם ב"אלטר-נע-טיבה"?

הזמנה לחשיפה היא הזדמנות עבורכם לגלות את העסק התיירותי שלכם ללקוחות פוטנציאלים רבים.

האתר שלי "אלטר-נע-טיבה – תיירות אחרת" עוסק בתיירות וטיולים וזוכה לצפיות רבות. 
באתר שלי תוכן מקורי רב אודות טיולים בארץ ובעולם, עם המון מידע על מסלולים, מקומות לינה ואוכל, אטרקציות, נקודות חן ועוד.
הערך המוסף שלי הוא חשיפה של אתרים, מקומות ועסקים שאינם מוכרים ושגורים, מה שנקרא לעיתים "מחוץ למסלול" – Off the Beaten Track.
כך אני אוהבת לטייל ולבלות, ובאלה אני מתמקדת.

אני משקיעה מאמץ רב בכתיבה נכונה "לגוגל" כך שעיקר התנועה לאתר שלי מגיעה בצורה אורגנית דרך הרשת.

עם זאת אני מקפידה לכתוב בצורה אותנטית, זורמת ומעניינת, ובכך התוכן שלי נשאר קריא ומעניין.
את האתר שלי אני מפיצה ומשווקת גם ברשת הפייסבוק, מעלה תכנים, משתפת בקבוצות רלוונטיות, ומייצרת תנועה.

בואו נעשה עסק

אז אם אתם עסק תיירותי מכל סוג – אטרקציה, מסעדה, בית קפה, מלון או צימר, חנות מיוחדת, גלריה או כל דבר אחר, ואתם רוצים חשיפה ממוקדת באתר שלי, זה הזמן לפעול.
אני מציעה לכתוב עבורכם ולתאר את השירות והאתר שלכם, בצורה חיוביות ושיווקית, עם תמונות והמון מידע.
היות והפוסטים שאני מעלה לאתר ארוכים בדרך כלל, ומכוונים לספק לקורא מידע רב ורחב, הדרך הנכונה בעיני היא לספר על כמה מקומות באותו אזור

זה יכול להיות גם כמה אטרקציות מאותו סגנון.

בדרך זו, הקורא מקבל תמונה מלאה ורחבה, ומרגיש שקיבל ערך וידע.
אני מאמינה שבזכות זה הקוראים אוהבים את התוכן שלי וחוזרים לקרוא בו – יש בכתבות שלי שלל הצעות ומנעד רחב של אפשרויות.

זה הרגע לפנות גם  ל"שכנים". 

אם יש לכם עסקים תיירותיים בסביבה הקרובה – זה יכול להיות נהדר.

אם אין לכם – אין בעיה, אני אחפש עוד עסקים שמתאימים לכתבה.
אל תפחדו מתחרות!
לכל אחד יש את הייחודיות שלו, ואת הערך המוסף שלו ואותם אני מדגישה בתוכן הכתבה.
הקורא הממוצע דווקא אוהב שפורסים בפניו את האפשרויות.
זה רק יועיל לכם.

למי יש כסף לשיווק עכשיו?

אני יודעת שאנחנו בזמנים קשים, ולא פשוט להשקיע בשיווק.

אבל חשוב לי לציין כי תוכן בבלוגים ובאתרים הוא תוכן "ירוק עד". הוא אינו נעלם בתהום הנשייה, כמו בעמודי הפייסבוק או האינסטגרם.

תוכן כזה עולה בחיפושים ברשת – בגוגל או בחיפושים דומים.
תוכן באתרים תמיד שם, זמין ונגיש, ואף ניתן לעדכן אותו כל פעם מחדש אם יש שינויים או פיתוחים חדשים.

זה אפילו טוב – גוגל אוהב עדכונים….

תראו איזה כייף -

עסק קטן של חנות יד שניה שהשתתף בתוכנית "הזמנה לחשיפה" שלי ולאחר מכן תוייג בסטורי ב MAKO

תמלול הודעת ווצאפ מוקלטת:

יוואו, תקשיבי, אני די בשוק עכשיו

תייגו אותי במאקו, הם כאילו פרגנו לעסקים קטנים, ועשו לי תייוג בסטורי, שזה כאילו מטורף,

ונראה לי שזה ממש בגלל הפוסט שלך, אחרת איך הם מצאו אותי, אז נראה לי שזה זה.

מדהים.

הזמנה לחשיפה

עוד דוגמא קטנה:

הפרסום אצלי מביא לקוחות מרוצים ומפרגנים

הזמנה לחשיפה

הזמנה לחשיפה – אני חושבת שזה כדאי.
מקווה שגם אתם.
מחכה לשמוע מכם בטלפון 052-3782846
או במייל : einat.hershko@gmail.com
להתראות ב" אלטר-נע-טיבה – תיירות אחרת"
עינת הרשקו

יקב יונה ציפורי

רוצה לשמוע עוד?